Sigma Conso kondigt haar deelname aan op Financial Systems 2017, georganiseerd door Alex Van Groningen en Next Level Academy

10 May 2017

Ci spiace, ma questo articolo è disponibile soltanto in olandese. Per ragioni di convenienza del visitatore, il contenuto è mostrato sotto nella lingua alternativa. Puoi cliccare sul link per cambiare la lingua attiva.

Amsterdam, 10 mei 2017 – Sigma Conso, aanbieder van software, opleidingen en diensten op het gebied van corporate performance management, kondigt vandaag haar deelname aan op de vakbeurs Financial Systems 2017. Dit is Nederlands grootste kennis- en netwerkevent op het snijvlak van Finance en IT.

Financial Systems is een vakbeurs die jaarlijks wordt georganiseerd door Alex Van Groningen, in samenwerking met Next Level Academy. Elke editie komen er 1.000 finance profesionnals naar het event om diverse sessies bij te wonen over relevante trends en ontwikkelingen in Finance en IT. Het programma bestaat uit expertsessies, inspiratiesessies, productpresentaties en praktijkcases.

Marjan Bossers, Accountmanager Nederland, verklaart:

“Sigma Conso is sinds 2015 actief op de Nederlandse markt en is steeds op zoek naar nieuwe samenwerkingen om haar kennis op de lokale markt over te brengen. Het partnership voor dit event was dan ook een logische keuze om zo onze corporate performance management oplossingen rechtstreeks aan onze doelgroep te kunnen voorleggen. Onze applicaties zijn flexibel, gebruiksvriendelijk, full-web, schaalbaar en bieden een lage total cost of ownership. Wij zullen aanwezig zijn op het evenement met een standplaats waar we graag de nodige informatie geven over wat Sigma Conso te bieden heeft.”

Het evenement wordt georganiseerd op donderdag 18 mei 2017 in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein en loopt van 11u tot 17u. Het volledige programma is hier terug te vinden: https://financial-systems.nl/programma2017/. Relaties van Sigma Conso kunnen via de kortingscode FSB2017 kosteloos hun tickets bestellen.

Over Sigma Conso

Sigma Conso biedt software, opleidingen en diensten aan op het gebied van Corporate Performance Management (CPM). De groep, waarvan het hoofdkantoor gelegen is te Brussel, wordt erkend als expert in financiële en statutaire consolidatie, alsook op het vlak van managementrapportage. Sigma Conso biedt haar klanten, waaronder meer dan 500 internationale groepen, aangepaste oplossingen aan die hun financiëel management vergemakkelijken en mee kunnen evolueren met de groep.

Sigma Conso dankt zijn snelle expansie aan zijn aanwezigheid in de grote financiële centra van Europa, Afrika en Azië: Abidjan, Amsterdam, Bilbao, Brussel, Kuala Lumpur, London, Luxemburg, Milaan, München, Parijs, Singapore, Tunis, Vienna, Warsaw, Zug.

Over Sigma Conso CPM

Sigma Conso levert een compleet aanbod van functionaliteiten voor de corporate performance management van internationale groepen uit verschillende sectoren. De oplossing is beschikbaar in on premise, PaaS en SaaS modus.

• Consolidation & Reporting is een full web oplossing voor de consolidatie en financiële rapportage. Snel te implementeren, makkelijk te hanteren en parametreerbaar door de gebruiker, realiseert de toepassing de verzameling, de consolidatie en de presentatie van actuals, budgets en forecasts. De volledige traceerbaarheid van gegevens en de uitgebreide mogelijkheden om informatie te raadplegen zijn ideaal voor veeleisende auditeurs en verwante gebruikers.
  • Intercompany is een full web oplossing voor de reconciliatie van intragroepstransacties. Het reconciliatieproces wordt uitgevoerd door de entiteiten zelf tijdens het lokale afsluitingsproces en laat toe om correcties uit te voeren op niveau van de lokale boekhouding. Het resultaat is dat de bedragen reeds gereconcilieerd zijn voor de aanvang van de consolidatie en onafhankelijk daarvan. Intercompany integreert zich zeer snel met andere bestaande applicaties (ERP, consolidatiesoftware) en kan reeds na enkele dagen door de entiteiten in gebruik worden genomen.
  • Planning is de performante software voor planning, budgettering en forecasting die alle noodzakelijke aspecten voor de planning van groepen omvat: geïntegreerde financiële planning, planning van verkoop en productie, human resources planning… De verschillende aanpakken zorgen ervoor dat de strategische noden van de groep beter worden behandeld: top-down, bottom-up, goal-seeking en what-if approach. De software helpt zo mee om een flexibel en nauwkeurig proces te implementeren om de financiële prestaties van de groep te verbeteren. Planning is snel en makkelijk implementeerbaar en stelt een evolutief model voor om de toekomstige ontwikkeling van de onderneming te ondersteunen.
Bent u nieuwsgierig over wat Sigma Conso te bieden heeft?
Contacteer ons nu vrijblijvend en we bekijken samen hoe we uw objectieven kunnen behalen.