MDDP is gecertifieerde partner van Sigma Conso in Polen

13/12/12

Brussel, 13 december 2012 – MDDP is gecertifieerde implementatiepartner in Polen voor Mona Group Reporting, het softwarepakket voor consolidatie en financiële rapportering.

Dominique Galloy, Managing Director  van Sigma Conso, licht toe: “De Poolse markt is zeer dynamisch: groepen daar zoeken naar zeer efficiënte en innovatieve financiële softwareapplicaties welke hun groei verder kunnen ondersteunen. Wij wensen te werken met implementatiepartners welke een zeer goede kennis hebben van de business, consolidatie en managementrapportering. MDDP voldeed perfect aan deze vereiste. Ze leveren uitgebreide adviesverlening op het vlak van optimisatie van boekhoudkundige processen”.

Wojciech Kopcik, partner MDDP voegt toe: “ Mona Group Reporting sluit perfect aan bij de nood van vele Poolse groepen aan zeer performante, gemakkelijk te gebruiken systemen aan een betaalbare prijs. Een zeer positief kenmerk van de software vergeleken met de concurrentie is zijn gebruiksvriendelijkheid, specifiek voor diegenen die verantwoordelijk zijn voor de coördinatie en de controle van het proces. De parametrage en de configuratie van het systeem vereist geen IT vaardigheden, wat leidt tot korte en betaalbare projecten.”

Over MDDP

MDDP werd opgericht in 2004 als een onafhankelijk pools tax consultancy bedrijf. De oprichters bestaan uit ervaren managers en partners van één van de Big Four consulting companies. De laatste jaren heeft het bedrijf zijn assortiment van producten uitgebreid. Momenteel is MDDP een bedrijf met een leidende positie op de poolse markt van adviesdiensten met betrekking tot belastingen, rechten, business consulting, finance, uitbestedingen van boekhoudingen en loonberekening en audit. Verder bieden ze professionele opleidingen en conferenties aan. MDDP bestaat uit zeven onafhankelijke business lines, Finance & Accounting oplossingen inbegrepen (uitgebreide adviesverlening op het gebied van boekhouding, het opstellen van de jaarrekeningen en optimalisatie van de accounting processen voor bedrijven en groepen).