Sigma Conso verhuist naar een nieuw kantoor in Luxemburg

Strassen, 20 februari 2018 – Sigma Conso, internationale leverancier van software en diensten op het vlak van corporate performance management, kondigt vandaag aan dat het Luxemburgse filiaal verhuist naar een groter kantoor.

Vanaf vandaag is Sigma Conso Luxemburg gevestigd op rue Thomas Edison 3, Strassen, L-1445 Luxemburg. De telefoonnummers blijven ongewijzigd.

Sigma Conso Luxemburg heeft een enorme groei waargenomen de voorbije jaren, met een verdubbeling van de omzet in 2017, en was dus op zoek naar grotere en meer gepaste kantoren. De nieuwe bureaus zijn uitgerust met co-working ruimtes, vergaderzalen en bieden zo de beste omgeving om klanten te verwelkomen. Daarnaast is het bureau perfect geschikt voor het organiseren van de training sessies m.b.t. consolidatie.

Annie Frère, Director van Sigma Conso Luxemburg, legt uit:

« Sigma Conso biedt software, diensten en training sessies aan groepen, holdings en fondsenbedrijven in Luxemburg, met als doel om hun financiële processen te vereenvoudigen: multi-valuta en multi-standaard geconsolideerde rapportering, volledige audit trail, financiële datavisualisatie, enz.

Sigma Conso Luxemburg blijft grote groeiopportuniteiten waarnemen en we zijn dan ook blij met deze nieuwe werkomgeving die ons zal helpen onze ontwikkeling te ondersteunen en onze klanten altijd beter en efficiënter te kunnen bedienen. »

Contact Sigma Conso Luxemburg:

Sigma Conso Luxemburg

3 rue Thomas Edison, Strassen, L-1445 Luxembourg

info@sigmaconso.com

Over Sigma Conso

Sigma Conso biedt software, opleidingen en diensten aan op het gebied van Corporate Performance Management (CPM). De groep, waarvan het hoofdkantoor gelegen is te Brussel, wordt erkend als expert in financiële en statutaire consolidatie, alsook op het vlak van managementrapportage. Sigma Conso biedt haar klanten, waaronder meer dan 600 internationale groepen, aangepaste oplossingen die hun financiëel management vergemakkelijken en mee kunnen evolueren met de groep.

Sigma Conso dankt zijn snelle expansie aan zijn aanwezigheid in de grote financiële centra van Europa, Afrika en Azië: Brussel, Luxemburg, Parijs, Amsterdam, Lissabon, Barcelona, Madrid, Agrate Brianza, Singapore, Kuala Lumpur, Jakarta, Tunis, Abidjan, München, Wenen, Zug, Bilbao, Warsaw en Londen.

Voor meer informatie, ga naar www.sigmaconso.com