Persberichten

Ontdek hier de laatste persberichten van Sigma Conso!

Twee nieuwe klanten in Luxemburg kozen in januari voor de oplossing van Sigma Conso

Persberichten

Twee bedrijven actief in het beheer van fondsen, EFA (European Fund Administration) en Vistra, hebben het netwerk van gebruikers van Sigma Conso Consolidation & Reporting in Luxemburg vervoegd.

Strassen, 13 februari 2018 – Sigma Conso, internationale leverancier van corporate performance management software en diensten, kondigt vandaag aan dat EFA en Vistra, beiden actief in het beheer van fondsen, de software van Sigma Conso voor consolidatie en managementrapportage hebben aangeschaft.

Bedrijven die actief zijn in het beheer van fondsen in Luxemburg hebben nood aan software applicaties die snel te implementeren en gemakkelijk in gebruik zijn, om zo op een efficiënte manier de geconsolideerde rekeningen voor hun klanten te produceren, rekening houdend met hun specifieke noden en met verschillende boekhoudstandaarden.

Gebruik maken van een applicatie zoals Sigma Conso Consolidation & Reporting laat hen toe om een betrouwbare geconsolideerde rapportering te bieden aan hun klanten. Dit kan gerealiseerd worden met aanzienlijk minder inspanningen en tijd besteed aan het proces en een garantie op de betrouwbaarheid van de data en de auditeerbaarheid.

Annie Frère, Directrice van Sigma Conso Luxemburg, legt uit :

« Wij zijn zeer tevreden dat we EFA en Vistra kunnen helpen met onze business expertise aangaande de geconsolideerde financiële rapportering. Onze applicatie is zeer flexibel en biedt een oplossing voor de specifieke noden en groottes van groepen, van het beheer van een aantal tot honderden fondsen. Vandaag dienen we meer dan 60 klanten in Luxemburg. Wij danken hen voor hun vertrouwen en loyaliteit. »

Ontdek Sigma Conso's flexibele oplossingen

Consolidatie, rapportage, planning, budgettering, forecasting. Ontdek de complete CPM suite van Sigma Conso. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie.