Sigma Conso benoemt Olivier Nardi tot Directeur Luxemburg

Olivier Nardi, expert op het vlak van financieel management en met een sterke ervaring van de Luxemburgse markt, neemt de leiding over het bureau in Luxemburg van de Belgische groep Sigma Conso.

Daarnaast zal Olivier een strategische rol op zich nemen om de positie van de groep als belangrijke referentie in de Europese Corporate Performance Management markt te versterken.

Strassen, 24 oktober, 2019 – Sigma Conso, internationale leverancier van CPM software en diensten, kondigt vandaag aan dat ze Olivier Nardi benoemt tot Hoofd van het bureau in Luxemburg.

Sigma Conso, met een dominante positie in Luxemburg en een stabiele groei van 15 tot 20% over de laatste 5 jaren, versterkt het team door Olivier Nardi, graduaat van de London School of Economics (LSE) en INSEAD, te verwelkomen. Deze laatstgenoemde zal de taak overnemen van Annie Frère, mede-oprichter van Sigma Conso, die een grote rol zal blijven spelen in Luxemburg en in het Strategisch Comité van de groep.

“Met zijn ongeëvenaarde ervaring, keert Olivier eigenlijk terug naar zijn roots, aangezien we tien jaar geleden al het plezier hadden om op zijn talent te kunnen rekenen als Commercieel Directeur van Sigma Conso.” zegt Dominique Galloy, CEO van Sigma Conso.

Naast het management van de Luxemburgse dochteronderneming, zal Olivier Nardi verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van het uitgebreide aanbod van software, consulting en training oplossingen van Sigma Conso. Deze ontwikkelingen zullen worden gevoed door de feedback van de gebruikers, nieuwe uitdagingen die de klanten waarnemen en de evoluties van de dynamische markt.

“Ik kijk ernaar uit om het voortouw te nemen van de eerste historische dochteronderneming van de groep, die alleen al telt voor 20% van onze algemene omzet.” vult Olivier Nardi aan. “Mijn ambitie is duidelijk: onze positie als hoofdspeler in consolidatie en rapportering in Luxemburg te versterken en de samenwerking met onze lokale partners te onderhouden om zo onze huidige en toekomstige klanten software en diensten van de hoogste kwaliteit te kunnen bieden.”

Luxemburg telt een groot groeipotentieel aangezien een aanzienlijk aantal internationale bedrijven gebaseerd is in Luxemburg, in het bijzonder voor de ontwikkeling van de Planning activiteit, wat dan ook één van de prioriteiten zal zijn van het nieuwe management.

Over Sigma Conso

Sigma Conso biedt software, opleidingen en diensten aan op het gebied van Corporate Performance Management (CPM). De groep, waarvan het hoofdkantoor gelegen is te Brussel, wordt erkend als expert in financiële en statutaire consolidatie, alsook op het vlak van managementrapportage. Sigma Conso biedt haar klanten, waaronder meer dan 600 internationale groepen, aangepaste oplossingen aan die hun financiëel management vergemakkelijken en mee kunnen evolueren met de groep.

Sigma Conso dankt zijn snelle expansie aan zijn aanwezigheid in de grote financiële centra van Europa, Afrika en Azië. De groep heeft kantoren te Brussel, Luxemburg, Parijs, Amsterdam, Agrate Brianza (Milaan), Lissabon, Barcelona, Madrid, Singapore, Jakarta en Kuala Lumpur en is aanwezig in andere steden via een uitgebreid netwerk aan partners.