Sigma Conso Asia kondigt de opening van een nieuw kantoor aan in Maleisië

08/12/15

Singapore, 8 december 2015 – Sigma Conso Asia kondigt de opening van een kantoor in Kuala Lumpur, Maleisië aan. Hiermee is de eerste stap gezet richting het versterken van de aanwezigheid van de groep in die regio en een betere ondersteuning van de lokale klanten in Maleisië.

Sigma Conso Asia is momenteel gebaseerd in Singapore, waar het de nichemarkt in Azië bedient. Sinds 2002 is het team van consultants actief betrokken bij de implementatie en ondersteuning van de Corporate Performance Management (CPM) oplossingen van de groep op de lokale markt. De opening van een nieuw kantoor zal het team helpen om te kunnen voldoen aan de stijgende noden van statutaire consolidatie en CPM software.

Dominique Galloy, Managing Director van Sigma Conso legt de groeistrategie uit: “De uitbreiding naar Maleisië is voor onze groep cruciaal. Door aanwezig te zijn op de lokale markt zullen we in staat zijn om ons netwerk en distributiekanaal te versterken en een betere klantenondersteuning aan te bieden. Bovendien biedt de markt in Maleisië een groot potentieel, aangezien er een aanzienlijk aantal groepen zijn die hun business processen wensen te automatiseren en te versterken. De vraag naar een efficiënte en betrouwbare partner is daarom significant gestegen in de voorbije jaren: deze groepen willen de accuraatheid van hun financiële informatie verbeteren en de rapportering versnellen en dit is exact wat wij met onze producten aanbieden.”

De opening van het kantoor in Maleisië is het bewijs van het engagement van Sigma Conso Asia om een blijvende aanwezigheid in die regio op te bouwen en klantenrelaties op lange termijn te ontwikkelen.