Sigma Conso start op 27 april 2017 met een Europese roadshow in België, Luxemburg, Frankrijk, Italië en Nederland om hun CPM software voor te stellen

25/04/17

Brussel, 25 april 2017 – Sigma Conso, internationale leverancier van CPM software en diensten, kondigt vandaag een reeks presentaties aan van hun corporate performance management software voor consolidatie, rapportage, intercompany reconciliatie, planning, budgettering en forecasting. De toer vangt aan op 27 april in Brussel en eindigt op 20 juni in Luxemburg en Frankrijk, met een totaal van 11 meetings.

Dominique Galloy, Managing Director van Sigma Conso, verklaart:

“Onze missie bestaat erin de groepsrapportage- en planningsprocessen van onze klanten te vereenvoudigen. Deze reeks van presentaties die we jaarlijks organiseren onder de vorm van een roadshow zijn de perfecte gelegenheid om kennis te maken met onze volledige software suite. Naast de uitgebreide functionele dekking waarmee de tools gekenmerkt worden, zijn onze oplossingen flexibel, gebruiksvriendelijk, full-web, schaalbaar en bieden ze een lage total cost of ownership.”

De volledige kalender is hieronder terug te vinden:

Datum en uur Onderwerp Taal Plaats
27 april

(7u45 – 11u00)

Consolidatie, managementrapportage en intercompany reconciliatie FR Brussel, België
4 mei

(7u45 – 11u00)

Consolidatie, managementrapportage en intercompany reconciliatie NL Antwerpen, België
16 mei

(7u45 – 10u00)

Intercompany reconciliatie FR Rijsel, Frankrijk
19 mei

(7u45 – 10u00)

Planning, budgettering en forecasting FR Lyon, Frankrijk
25 mei

(14u30 – 18u00)

Planning, budgettering en forecasting IT Milaan, Italië
13 juni

(8u00 – 10u00)

Planning, budgettering en forecasting FR Parijs, Frankrijk
13 juni

(14u30 – 17u00)

Consolidatie en managementrapportage (in partnership met Finext) NL Den Haag, Nederland
15 juni

(8u00 – 9u30)

Consolidatie, managementrapportage en intercompany reconciliatie IT Vimercate, Italië
15 juni

(11u45 – 14u00)

Consolidatie, managementrapportage en intercompany reconciliatie EN Strassen, Luxemburg
20 juni

(8u00 – 10u00)

Consolidatie en managementrapportage FR Parijs, Frankrijk
20 juni

(12u00 – 14u00)

Planning, budgettering en forecasting EN Strassen, Luxemburg

Klik hier voor het detail van de meetings en inschrijvingen

Over Sigma Conso

Sigma Conso biedt software, opleidingen en diensten aan op het gebied van corporate performance management (CPM). De groep, waarvan het hoofdkantoor gelegen is te Brussel, heeft als missie om het proces voor groepsrapportage- en planning professionals te vereenvoudigen. Sigma Conso biedt haar klanten, waaronder meer dan 500 internationale groepen, aangepaste oplossingen die mee kunnen evolueren met de groep.

Sigma Conso dankt zijn snelle expansie aan zijn aanwezigheid in de grote financiële centra van Europa, Afrika en Azië: Brussel, Luxemburg, Parijs, Amsterdam, Warsaw, Singapore, Kuala Lumpur, Tunis, Abidjan, München, Vienna, Zug, Bilbao, Londen en Osnago (Milaan).

Voor meer informatie, ga naar www.sigmaconso.com

Over Sigma Conso CPM

Sigma Conso levert een compleet aanbod van functionaliteiten voor de corporate performance management van groepen van allerlei groottes en uit verschillende sectoren. De oplossing kan worden gehost bij de klant, maar is ook beschikbaar in PaaS en SaaS.

• Consolidation & Reporting is een consolidatiesoftware die zowel statutaire consolidatie als managementrapportage vereenvoudigt voor één unieke versie van de waarheid. De software beantwoordt perfect de noden van internationale groepen (meertalig, verschillende munteenheden en standaarden) en is zelfstandig te parametreren door de klant voor een lage total cost of ownership. De volledige traceerbaarheid van gegevens en de uitgebreide mogelijkheden om informatie te raadplegen zijn ideaal voor veeleisende auditeurs en verwante gebruikers.
  • Intercompany is een unieke software voor de reconciliatie van uw intragroepstransacties. Het stelt de entiteiten in staat om het reconciliatieproces uit te voeren en de kwaliteit van uw boekhoudkundige informatie te verbeteren. Intercompany integreert zich zeer snel met andere reeds bestaande applicaties (ERP, consolidatiesoftware) en kan reeds na enkele dagen door de entiteiten in gebruik worden genomen (intuïtieve interface).
  • Planning is de software voor budgettering en strategische planning die geavanceerde mogelijkheden biedt voor performantie-analyse, business intelligence en forecasting. Integreer uw financiële en operationele gegevens voor een transversele benadering van uw activiteit en maak gebruik van de functionaliteiten voor dashboarding, visualisatie, het uitvoeren van simulaties… De software helpt mee om een flexibel en nauwkeurig proces te implementeren om de financiële prestaties van de groep te verbeteren. Planning is snel en makkelijk implementeerbaar en stelt een evolutief model voor om de toekomstige ontwikkeling van de onderneming te ondersteunen.

Verschillende gebruiksklare Business Contents zijn ook beschikbaar in het portfolio van onze applicaties. Zo behandelen we IFRS, BeGaap, FrenchGaap, LuxGaap, DutchGaap, ItalianGaap, IFRS16, Integrated Financial Planning, Sales Planning, HR-Planning, Risk Management, Cash Planning, enz.

Europese roadshow Sigma Conso 2017
Bent u geïnteresseerd hoe wij u kunnen helpen in het optimaliseren van uw financiële informatie? Schrijf u nu in voor één van onze roadshow sessies!