Sigma Conso opent een kantoor in Italië om de Europese groei te ondersteunen

01/03/16

Osnago, 1 maart 2016 – Sigma Conso, een internationale leverancier van CPM software en diensten, kondigt met trots de opening van een nieuw kantoor aan in de regio van Milaan (Italië). Dit brengt het aantal kantoren van de groep op 15.

Sigma Conso Italië wordt geleid door Roberto Candela, die zich aansluit bij de groep met een ruime ervaring in management en sales management functies in internationale IT, financiële en business intelligence softwarebedrijven.

Roberto Candela, Country Manager Italië legt uit: “Sigma Conso is al zeer succesvol in Europa, Azië en Afrika, waar de CPM applicaties gebruikt worden door een significant aantal groepen die voor Sigma Conso kiezen voor hun uitgebreide kennis in financiële processen.

Een groot aantal middelgrote groepen in Italië gebruiken nog steeds spreadsheets om hun consolidatie, groepsrapportering en planningsprocessen te ondersteunen, wat uiteraard een bron kan zijn voor fouten, een slechte auditeerbaarheid, inefficiënties en een gebrek aan performantie. Sigma Conso is de perfecte oplossing voor dergelijke groepen, aangezien onze applicaties flexibel, eenvoudig te implementeren en 100% web zijn met een lage cost of ownership.”

Dominique Galloy, Managing Director van Sigma Conso, voegt toe: “De redenering achter de opening van ons kantoor in Italië is niet enkel de aanwezige marktopportuniteit, hierboven beschreven door Roberto, maar ook het feit dat we na onze acquisitie van de consolidatie- en rapporteringsbusiness van Sage lokale ondersteuning willen bieden aan groepen die de software gebruiken in Italië. Onze filosofie bij het openen van een lokaal kantoor is om grondig de specifieke noden van klanten te begrijpen en onze expertise te kunnen brengen via lokale consultants. Ik ben ervan overtuigd dat Roberto en zijn team de nodige ervaring hebben om de kwaliteit te leveren die deze Italiaanse groepen verdienen.”