Sigma Conso silver partner van het evenement “Vrouwelijke CFO, pittiger finance”

08/09/16

Brussel, 8 september 2016 – Sigma Conso, internationale leverancier van CPM software en diensten, kondigt vandaag aan dat het silver partner is van het evenement “Vrouwelijke CFO, pittiger finance”, georganiseerd door CFO Magazine op 22 september 2016 te Mollem (Asse).

CFO Magazine is reeds 17 jaar een toonaangevend vakblad voor de CFO en zijn medewerkers. Met dit evenement wenst het een bijzondere aandacht te schenken aan de nood aan een grotere diversiteit in finance in het algemeen en meer vrouwen in een financiële topfunctie in het bijzonder. Dit blijkt namelijk nog steeds geen evidentie: uit cijfers van de S&P500 blijkt dat er in 2000 slechts 6% vrouwelijke CFO’s waren, een percentage dat met de loop der jaren reeds gestegen is tot 11,6% en nu opnieuw stagneert.

Dorien Roes, Sales Manager van Sigma Conso, verklaart: “Ook wij merken dat het aantal vrouwelijke CFO’s bij onze klanten nog steeds miniem is en zijn blij met het initiatief van CFO Magazine om dit in de kijker te plaatsen. Wij hebben ons kandidaat gesteld als silver partner, waarbij we graag onze contacten uitnodigen om zich mee te laten inspireren door de vrouwelijke keynotes, kennis en ervaringen te delen met elkaar en hun netwerk te vergroten. Onze missie bestaat erin het proces van groepsrapportage en planning te vereenvoudigen. Met deze deelname willen we onze positie in de markt verstevigen en onze software en diensten aanbieden aan de Belgische CFO’s en hun teams. Naast de uitgebreide functionele dekking die onze software biedt, zijn onze oplossingen flexibel en gebruiksvriendelijk, full-web, schaalbaar en dit met een lage total cost of ownership.”

Sigma Conso biedt u een compleet gamma aan CPM oplossingen
Sigma Conso CPM: Consolidatie, rapportage, strategische planning, budgettering en forecasting. Onze software is 100% web-based, flexibel, gemakkelijk in gebruik, snel te implementeren en biedt een lage total cost of ownership.