Persberichten

Ontdek hier de laatste persberichten van Sigma Conso!

Sigma Conso stelt een nieuwe Services Director aan

Persberichten

Sigma Conso versterkt haar managementteam en stelt een nieuwe Services Director aan

Het Belgisch bedrijf, dat recent nog een investering van Fortino Capital Partners aankondigde en de voorbije vijf jaar een aanhoudende groei van 15 tot 20% kon noteren, heeft als voornemen om haar activiteiten in België en internationaal verder uit te breiden. Om deze ambities waar te maken en de groei te structureren, wenst Sigma Conso haar managementteam te versterken. Dit resulteert vandaag in de aanstelling van Christophe Schmidt als Services Director.

Brussel, 6 oktober 2020 – Sigma Conso, leverancier van Corporate Performance Management software en adviesbureau van financiële managers, kondigt vandaag de aanwerving van Christophe Schmidt aan als Services Director.

“Christophe Schmidt heeft een lange loopbaan in de fintech sector, waaronder meerdere leidinggevende functies, en is hiermee een bijzondere meerwaarde voor Sigma Conso”, verklaart Dominique Galloy, Managing Director van Sigma Conso. Christophe heeft een brede ervaring op vlak van klantenservice, van het managen van implementatieprojecten van financiële software tot de coaching van consulting teams. In zijn voorgaande functies bij Clear2Pay en de Amerikaanse softwareleverancier FIS (Fortune 500-bedrijf) heeft hij onder meer de nodige vaardigheden verworven op het vlak van change management en het beheer van projecten in een internationale en multiculturele omgeving.

“Ik ben zeer enthousiast om deel te gaan uitmaken van het managementteam van Sigma Conso.”, verklaart Christophe Schmidt. “Mijn ambities voor de komende jaren zijn duidelijk: het uitrollen van een uitmuntende service om de verwachtingen van de klant steeds te overtreffen en het verder ontwikkelen van de consulting activiteiten van Sigma Conso wereldwijd.”

Dominique Galloy voegt toe: “De huidige economische instabiliteit zorgt ervoor dat meer en meer financiële managers hun processen willen optimaliseren en digitaliseren. Om onze klanten altijd een betere service te kunnen bieden, was een versterking van de organisatie van onze diensten cruciaal. Of het nu gaat over het opvolgen en ondersteunen van nieuwe en bestaande klanten, of het uitbreiden van ons aanbod aan opleidingen of consultancy diensten, ik ben ervan overtuigd dat de ruime ervaring van Christophe, alsook zijn persoonlijkheid gericht op het streven naar perfectie, een grote meerwaarde zullen zijn. Ik wens hem dan ook veel succes in deze nieuwe functie.”, besluit Dominique Galloy.

Sigma Conso, actief in 20 landen en met meer dan 600 klanten in haar portefeuille, van middelgrote tot grote bedrijven (D’Ieteren, Sofina, Proximus, Besix, Umicore, Eiffage en CMB), is momenteel nog op zoek naar een Sales Director om het managementteam te vervolledigen.

Over Sigma Conso

Sigma Conso, opgericht in 2002, biedt software, opleidingen en diensten aan op het gebied van Corporate Performance Management (CPM). De groep is wereldwijd aanwezig met klanten in meer dan 20 landen en lokale kantoren in Europa en Azië.