Sigma Conso versterkt commerciëel team in België en Luxemburg

07/03/17

Brussel en Luxemburg, 7 maart 2017 – Sigma Conso, internationale leverancier van software en diensten op het gebied van Corporate Performance Management (CPM), kondigt vandaag de aankomst van Audrey Collignon aan. Audrey zal het team in België en Luxemburg versterken als Account Manager.

Audrey Collignon bezit een ruime ervaring op vlak van de verkoop van software. Sigma Conso kent een sterke groei van zijn software activiteit in België en Luxemburg en helpt klanten hun processen van financiële rapportage en planning te vereenvoudigen. Audrey is met haar expertise en enthousiasme de geschikte persoon om de klanten van Sigma Conso hierin te begeleiden.

Dominique Galloy, Managing Director van Sigma Conso, verklaart: “Sigma Conso helpt internationale groepen om hun finance functie aan te passen. De sterke groei van het aantal klanten en de aanpassingen op het vlak van nieuwe reglementeringen (IFRS 16, country by country reporting, …) zorgen ervoor dat wij permanent op zoek zijn naar getalenteerde medewerkers om de best mogelijke service te kunnen bieden aan onze klanten. Audrey vervoegt onze teams met een ruime expertise in het domein.”

Audrey Collignon, Account Manager bij Sigma Conso, voegt toe: “Ik ben zeer tevreden om Sigma Conso te mogen vervoegen en mee te kunnen werken aan de verdere ontwikkeling van de groep. De applicaties die Sigma Conso aanbiedt aan haar klanten zijn innoverend en beantwoorden perfect de noden van grote groepen in België en Luxemburg: opmaak van een groepsrapportering dat strookt met de nieuwe internationale reglementering, strategische planning, budgettering, … Ik heb bij Sigma Conso vooral een menselijke groep gevonden, die een voorkeur geeft aan relaties op lange termijn, zowel voor haar klanten als voor de medewerkers.”

Over Sigma Conso

Sigma Conso heeft als missie de processen voor groepsrapportering- en planning professionals te vergemakkelijken. De groep biedt haar klanten, waaronder meer dan 500 internationale groepen, software, opleidingen en diensten aan op het gebied van Corporate Performance Management (CPM). Sigma Conso, waarvan de hoofdzetel gelegen is te Brussel, wordt erkend als expert in financiële en statutaire consolidatie, alsook op het vlak van managementrapportage.

Sigma Conso dankt zijn snelle expansie aan zijn aanwezigheid in de grote financiële centra van Europa, Afrika en Azië: Brussel, Luxemburg, Parijs, Amsterdam, Warsaw, Singapore, Kuala Lumpur, Tunis, Abidjan, München, Vienna, Zug, Bilbao, Londen en Osnago (Milaan).

Voor meer informatie, ga naar www.sigmaconso.com